Categories
Swedish

Kvällens kodarmusik

Anton Roth, ännu ett geni från Hälsingland.

Jag vet att jag tjatar om Anton men han är verkligen underskattad fortfarande. Kan inte fatta det. Fortfarande förbannad på musikredaktören på P4 Gävleborg som inte fattade att han är lika bra eller till och med bättre än Avicii. Ja och det betyder inte att Avicii var dålig. Men en av dem har mer utveckling kvar, och det från en redan hög nivå.

Pumpa på!

Lämna en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.